www.pakino.net
 
HomeFAQSearchMemberlistRegisterUsergroupsLog inChat

Share | 
 

 ~*~ Happy Birthday Saqi (Broken Wishes) ~*~

Go down 
AuthorMessage
Wiki
VIP
VIP
avatar

Male
Number of posts : 1211
Age : 34
Location : FSD - Pakistan
Registration date : 2008-05-18

PostSubject: ~*~ Happy Birthday Saqi (Broken Wishes) ~*~   Thu Aug 07, 2008 8:03 pm

~ H a p p y B i r t h d a y SAQIB ~



There are so many things
to do each day
There is so much going on in the world of great concern
that often we do not stop and think about
what is really important to us
One of the nicest things in my life
is my friendship with you
and even if we donīt have a lot of time
to spend with each other
I want you to always know
how much I appreciate you
and our friendship


LOVE YOU umuhaaa .. MANY MANY HAPPY RETURNS OV DA DAY !


Sometimes we are lucky enough
to meet a person
who stands out
among all the other people
as being extremely special
who knows what we
are thinking about
who is happy for us at all times
who is always there to talk to us
who cares about us selflessly
who is always truthful with us

Sometimes we are lucky enough
to meet someone who is
extremely wonderful
For me
that person
is you
my dear friend ( Saqi Chawal URF Noori Badmash lolz )





MAY YOU LIVE LONG &
MAY YOU GET EVERY HAPPINESS AND JOY IN YR LIFE hugies

Back to top Go down
View user profile
Dude !!
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 313
Registration date : 2007-07-23

PostSubject: Re: ~*~ Happy Birthday Saqi (Broken Wishes) ~*~   Sat Aug 09, 2008 2:18 pm

Happy Birthday Janu

_________________
Back to top Go down
View user profile
Minal
Administrator
Administrator
avatar

Female
Number of posts : 1078
Location : United Kingdom
Job/hobbies : Staff Trainer
Registration date : 2008-06-15

PostSubject: Re: ~*~ Happy Birthday Saqi (Broken Wishes) ~*~   Sun Aug 10, 2008 6:09 pm

HAPPY BIRTH DAY SAKOOO HUG
ALLAH TUMHEN KAMIYABIYAN DEN AMEEN
SORRY MEN LAT HO GAI
MERA PC HI NAI CHAL RAHA THA VIRUS KI WAJAH SE
AJ HI SAHI HUYA HE OR ABI JAVA DL NAI HE
CHAT PER PHIR B NAI AA PARAHI MEN CRY CRY
KUCH KARO

_________________
Back to top Go down
View user profile
!! AquaGurl !!
Senior Member
Senior Member
avatar

Female
Number of posts : 605
Location : Bedroom
Registration date : 2008-06-18

Character sheet
P:

PostSubject: Re: ~*~ Happy Birthday Saqi (Broken Wishes) ~*~   Mon Aug 11, 2008 3:16 am

Back to top Go down
View user profile
Minal
Administrator
Administrator
avatar

Female
Number of posts : 1078
Location : United Kingdom
Job/hobbies : Staff Trainer
Registration date : 2008-06-15

PostSubject: Re: ~*~ Happy Birthday Saqi (Broken Wishes) ~*~   Sat Aug 16, 2008 11:54 am

!! AquaGurl !! wrote:
saqo soya mara reh
saqo ki new site ban gai he
wahan pakinojawan ki chat b upload ki hoi he
www.conectpeople.com

_________________
Back to top Go down
View user profile
saqi
Junior Member
Junior Member


Number of posts : 2
Registration date : 2007-08-29

PostSubject: thnx   Thu Aug 21, 2008 11:05 pm

salam


thnx my all frnds

minal

www.pakenjoy.com
Back to top Go down
View user profile
Wiki
VIP
VIP
avatar

Male
Number of posts : 1211
Age : 34
Location : FSD - Pakistan
Registration date : 2008-05-18

PostSubject: Re: ~*~ Happy Birthday Saqi (Broken Wishes) ~*~   Fri Aug 22, 2008 5:42 pm

saqi wrote:
salam


thnx my all frnds

minal

www.pakenjoy.com


o hello lolzz ..
tumhry birthday nee thi yeh jo thnx bol rahe ho tongue
yeh tou AKELAPAN*BROKEN WISHES walay Saqi ki bday thi sunny
Back to top Go down
View user profile
Minal
Administrator
Administrator
avatar

Female
Number of posts : 1078
Location : United Kingdom
Job/hobbies : Staff Trainer
Registration date : 2008-06-15

PostSubject: Re: ~*~ Happy Birthday Saqi (Broken Wishes) ~*~   Fri Aug 22, 2008 6:55 pm

Wiki wrote:
saqi wrote:
salam


thnx my all frnds

minal

www.pakenjoy.com


o hello lolzz ..
tumhry birthday nee thi yeh jo thnx bol rahe ho tongue
yeh tou AKELAPAN*BROKEN WISHES walay Saqi ki bday thi sunny
wiki
:@@
nai b thi to kiya he
kiun ler rahe ho tum us se
wo agiya he mere kehne per
to tum us se ler lo bas :@@

_________________
Back to top Go down
View user profile
Charming Prince
Junior Member
Junior Member


Number of posts : 21
Registration date : 2008-08-17

PostSubject: Re: ~*~ Happy Birthday Saqi (Broken Wishes) ~*~   Fri Aug 22, 2008 7:01 pm

Happay birth day Saqib bhai may u live long and happiest.
Back to top Go down
View user profile
Minal
Administrator
Administrator
avatar

Female
Number of posts : 1078
Location : United Kingdom
Job/hobbies : Staff Trainer
Registration date : 2008-06-15

PostSubject: Re: ~*~ Happy Birthday Saqi (Broken Wishes) ~*~   Fri Aug 22, 2008 7:07 pm

Charming Prince wrote:
Happay birth day Saqib bhai may u live long and happiest.
hehehe
same from me
lolzzzzzzzzzzzzzz

_________________
Back to top Go down
View user profile
Wiki
VIP
VIP
avatar

Male
Number of posts : 1211
Age : 34
Location : FSD - Pakistan
Registration date : 2008-05-18

PostSubject: Re: ~*~ Happy Birthday Saqi (Broken Wishes) ~*~   Sun Aug 24, 2008 10:24 pm

Minal wrote:
Wiki wrote:
saqi wrote:
salam


thnx my all frnds

minal

www.pakenjoy.com


o hello lolzz ..
tumhry birthday nee thi yeh jo thnx bol rahe ho tongue
yeh tou AKELAPAN*BROKEN WISHES walay Saqi ki bday thi sunny
wiki
:@@
nai b thi to kiya he
kiun ler rahe ho tum us se
wo agiya he mere kehne per
to tum us se ler lo bas :@@

loo ji .. meine kab larai ki ?
i swear wo words meine iss sense mein nee bole thaay .. :S
Back to top Go down
View user profile
P @ R !
Senior Member
Senior Member
avatar

Female
Number of posts : 718
Location : Canada
Registration date : 2008-05-18

PostSubject: Re: ~*~ Happy Birthday Saqi (Broken Wishes) ~*~   Sun Aug 24, 2008 10:40 pm

minal ko her cheez larai q lagty hai tongue

HAPPY BELATED BIRTHDAY SAQI
WISH U ALL THE BEST IN FUTURE
GOD BLESS U

_________________
Back to top Go down
View user profile
Minal
Administrator
Administrator
avatar

Female
Number of posts : 1078
Location : United Kingdom
Job/hobbies : Staff Trainer
Registration date : 2008-06-15

PostSubject: Re: ~*~ Happy Birthday Saqi (Broken Wishes) ~*~   Mon Aug 25, 2008 7:25 pm

Wiki wrote:
Minal wrote:
Wiki wrote:
saqi wrote:
salam


thnx my all frnds

minal

www.pakenjoy.com


o hello lolzz ..
tumhry birthday nee thi yeh jo thnx bol rahe ho tongue
yeh tou AKELAPAN*BROKEN WISHES walay Saqi ki bday thi sunny
wiki
:@@
nai b thi to kiya he
kiun ler rahe ho tum us se
wo agiya he mere kehne per
to tum us se ler lo bas :@@

loo ji .. meine kab larai ki ?
i swear wo words meine iss sense mein nee bole thaay .. :S
wiko is paro ko samja do plzzzzzzzzzzzzzzzz
mere sath pange mat liya kare yeh tongue

only kiddin lolzzzzzzzzzzzzzzz
paro men majak men kahing yeh sab
tum serious mat huya karo

_________________
Back to top Go down
View user profile
Wiki
VIP
VIP
avatar

Male
Number of posts : 1211
Age : 34
Location : FSD - Pakistan
Registration date : 2008-05-18

PostSubject: Re: ~*~ Happy Birthday Saqi (Broken Wishes) ~*~   Mon Aug 25, 2008 9:52 pm

Minal wrote:
Wiki wrote:
Minal wrote:
Wiki wrote:
saqi wrote:
salam


thnx my all frnds

minal

www.pakenjoy.com


o hello lolzz ..
tumhry birthday nee thi yeh jo thnx bol rahe ho tongue
yeh tou AKELAPAN*BROKEN WISHES walay Saqi ki bday thi sunny
wiki
:@@
nai b thi to kiya he
kiun ler rahe ho tum us se
wo agiya he mere kehne per
to tum us se ler lo bas :@@

loo ji .. meine kab larai ki ?
i swear wo words meine iss sense mein nee bole thaay .. :S
wiko is paro ko samja do plzzzzzzzzzzzzzzzz
mere sath pange mat liya kare yeh tongue

only kiddin lolzzzzzzzzzzzzzzz
paro men majak men kahing yeh sab
tum serious mat huya karo

arey usse kuch samjhne ki zaroorat nee hai wo pehle he bohat samjdar hai Wink

per tumhray mazak kerne ka muje bhe pata nee chala such mein .. :s
Back to top Go down
View user profile
Minal
Administrator
Administrator
avatar

Female
Number of posts : 1078
Location : United Kingdom
Job/hobbies : Staff Trainer
Registration date : 2008-06-15

PostSubject: Re: ~*~ Happy Birthday Saqi (Broken Wishes) ~*~   Sat Aug 30, 2008 11:54 pm

Wiki wrote:
Minal wrote:
Wiki wrote:
Minal wrote:
Wiki wrote:
saqi wrote:
salam


thnx my all frnds

minal

www.pakenjoy.com


o hello lolzz ..
tumhry birthday nee thi yeh jo thnx bol rahe ho tongue
yeh tou AKELAPAN*BROKEN WISHES walay Saqi ki bday thi sunny
wiki
:@@
nai b thi to kiya he
kiun ler rahe ho tum us se
wo agiya he mere kehne per
to tum us se ler lo bas :@@

loo ji .. meine kab larai ki ?
i swear wo words meine iss sense mein nee bole thaay .. :S
wiko is paro ko samja do plzzzzzzzzzzzzzzzz
mere sath pange mat liya kare yeh tongue

only kiddin lolzzzzzzzzzzzzzzz
paro men majak men kahing yeh sab
tum serious mat huya karo

arey usse kuch samjhne ki zaroorat nee hai wo pehle he bohat samjdar hai Wink

per tumhray mazak kerne ka muje bhe pata nee chala such mein .. :s
dafa ho ja
eviyen hi muje apni dost kehta he
ya wiki tune to sab khak ker diya huh

_________________
Back to top Go down
View user profile
Wiki
VIP
VIP
avatar

Male
Number of posts : 1211
Age : 34
Location : FSD - Pakistan
Registration date : 2008-05-18

PostSubject: Re: ~*~ Happy Birthday Saqi (Broken Wishes) ~*~   Sun Aug 31, 2008 9:32 pm

Minal wrote:
Wiki wrote:
Minal wrote:
Wiki wrote:
Minal wrote:
Wiki wrote:
saqi wrote:
salam


thnx my all frnds

minal

www.pakenjoy.com


o hello lolzz ..
tumhry birthday nee thi yeh jo thnx bol rahe ho tongue
yeh tou AKELAPAN*BROKEN WISHES walay Saqi ki bday thi sunny
wiki
:@@
nai b thi to kiya he
kiun ler rahe ho tum us se
wo agiya he mere kehne per
to tum us se ler lo bas :@@

loo ji .. meine kab larai ki ?
i swear wo words meine iss sense mein nee bole thaay .. :S
wiko is paro ko samja do plzzzzzzzzzzzzzzzz
mere sath pange mat liya kare yeh tongue

only kiddin lolzzzzzzzzzzzzzzz
paro men majak men kahing yeh sab
tum serious mat huya karo

arey usse kuch samjhne ki zaroorat nee hai wo pehle he bohat samjdar hai Wink

per tumhray mazak kerne ka muje bhe pata nee chala such mein .. :s
dafa ho ja
eviyen hi muje apni dost kehta he
ya wiki tune to sab khak ker diya huh

aisee baat nee hai darling ..
frens tou sabhi hein .. sab se hasi mazak hota hai ..
kabhi kisi ko mauf kiya meine ? lolzzz
Back to top Go down
View user profile
cute
Senior Member
Senior Member
avatar

Female
Number of posts : 472
Age : 29
Location : asman se
Job/hobbies : joty lagna
Humor : koi hum sa ho to samne ahay
Registration date : 2008-08-29

Character sheet
P:

PostSubject: Re: ~*~ Happy Birthday Saqi (Broken Wishes) ~*~   Sun Aug 31, 2008 11:32 pm

saqi bhai happy birth day 1245 1245 1245
Back to top Go down
View user profile
Minal
Administrator
Administrator
avatar

Female
Number of posts : 1078
Location : United Kingdom
Job/hobbies : Staff Trainer
Registration date : 2008-06-15

PostSubject: Re: ~*~ Happy Birthday Saqi (Broken Wishes) ~*~   Tue Sep 02, 2008 8:42 am

Wiki wrote:
Minal wrote:
Wiki wrote:
Minal wrote:
Wiki wrote:
Minal wrote:
Wiki wrote:
saqi wrote:
salam


thnx my all frnds

minal

www.pakenjoy.com


o hello lolzz ..
tumhry birthday nee thi yeh jo thnx bol rahe ho tongue
yeh tou AKELAPAN*BROKEN WISHES walay Saqi ki bday thi sunny
wiki
:@@
nai b thi to kiya he
kiun ler rahe ho tum us se
wo agiya he mere kehne per
to tum us se ler lo bas :@@

loo ji .. meine kab larai ki ?
i swear wo words meine iss sense mein nee bole thaay .. :S
wiko is paro ko samja do plzzzzzzzzzzzzzzzz
mere sath pange mat liya kare yeh tongue

only kiddin lolzzzzzzzzzzzzzzz
paro men majak men kahing yeh sab
tum serious mat huya karo

arey usse kuch samjhne ki zaroorat nee hai wo pehle he bohat samjdar hai Wink

per tumhray mazak kerne ka muje bhe pata nee chala such mein .. :s
dafa ho ja
eviyen hi muje apni dost kehta he
ya wiki tune to sab khak ker diya huh

aisee baat nee hai darling ..
frens tou sabhi hein .. sab se hasi mazak hota hai ..
kabhi kisi ko mauf kiya meine ? lolzzz
acha yeh bat he to phir thik he Smile
wese u knw me dunt ya
men b majak hi karing nan pagal
muje khud nai pata tha k konse saqi ki bady he
men saqo ko khud bula ker lai thi
woh agiya tha yeh hi mere liye bohat he Smile
phir tum ne ese kiya to men apne ap ko bura samj rahi thi
k men b pagal hi hun cry

_________________
Back to top Go down
View user profile
Minal
Administrator
Administrator
avatar

Female
Number of posts : 1078
Location : United Kingdom
Job/hobbies : Staff Trainer
Registration date : 2008-06-15

PostSubject: Re: ~*~ Happy Birthday Saqi (Broken Wishes) ~*~   Tue Sep 02, 2008 8:42 am

cute wrote:
saqi bhai happy birth day 1245 1245 1245
is kuri da v nan RAB HI RAKHA
koi hal nai tera cutu putu
saqo b bhai lolz
ane de use phir dase ga woh khud tujhe hahahhaa

_________________
Back to top Go down
View user profile
Minal
Administrator
Administrator
avatar

Female
Number of posts : 1078
Location : United Kingdom
Job/hobbies : Staff Trainer
Registration date : 2008-06-15

PostSubject: Re: ~*~ Happy Birthday Saqi (Broken Wishes) ~*~   Tue Sep 02, 2008 8:43 am

cute wrote:
saqi bhai happy birth day 1245 1245 1245
u knw wt
saqo ki sirf ik behan he duniya men woh he laro bas

_________________
Back to top Go down
View user profile
Wiki
VIP
VIP
avatar

Male
Number of posts : 1211
Age : 34
Location : FSD - Pakistan
Registration date : 2008-05-18

PostSubject: Re: ~*~ Happy Birthday Saqi (Broken Wishes) ~*~   Tue Sep 02, 2008 9:47 pm

Minal wrote:
Wiki wrote:
Minal wrote:
Wiki wrote:
Minal wrote:
Wiki wrote:
Minal wrote:
Wiki wrote:
saqi wrote:
salam


thnx my all frnds

minal

www.pakenjoy.com


o hello lolzz ..
tumhry birthday nee thi yeh jo thnx bol rahe ho tongue
yeh tou AKELAPAN*BROKEN WISHES walay Saqi ki bday thi sunny
wiki
:@@
nai b thi to kiya he
kiun ler rahe ho tum us se
wo agiya he mere kehne per
to tum us se ler lo bas :@@

loo ji .. meine kab larai ki ?
i swear wo words meine iss sense mein nee bole thaay .. :S
wiko is paro ko samja do plzzzzzzzzzzzzzzzz
mere sath pange mat liya kare yeh tongue

only kiddin lolzzzzzzzzzzzzzzz
paro men majak men kahing yeh sab
tum serious mat huya karo

arey usse kuch samjhne ki zaroorat nee hai wo pehle he bohat samjdar hai Wink

per tumhray mazak kerne ka muje bhe pata nee chala such mein .. :s
dafa ho ja
eviyen hi muje apni dost kehta he
ya wiki tune to sab khak ker diya huh

aisee baat nee hai darling ..
frens tou sabhi hein .. sab se hasi mazak hota hai ..
kabhi kisi ko mauf kiya meine ? lolzzz
acha yeh bat he to phir thik he Smile
wese u knw me dunt ya
men b majak hi karing nan pagal
muje khud nai pata tha k konse saqi ki bady he
men saqo ko khud bula ker lai thi
woh agiya tha yeh hi mere liye bohat he Smile
phir tum ne ese kiya to men apne ap ko bura samj rahi thi
k men b pagal hi hun cry

tumhein bura kyun laga ?
dekho tum nay dosty ka haq ada kiya aur usse invite kiya uss jaga per jahan tum khoob halla gulla kerty ho aur tum chahty thi k woh bhe iss fun ka aik hissa banne.
ab agher woo nee aaraha tou tumhein iss ka bura nee lagna chahiye tongue
Back to top Go down
View user profile
Minal
Administrator
Administrator
avatar

Female
Number of posts : 1078
Location : United Kingdom
Job/hobbies : Staff Trainer
Registration date : 2008-06-15

PostSubject: Re: ~*~ Happy Birthday Saqi (Broken Wishes) ~*~   Wed Sep 03, 2008 9:02 am

Wiki wrote:
Minal wrote:
Wiki wrote:
Minal wrote:
Wiki wrote:
Minal wrote:
Wiki wrote:
Minal wrote:
Wiki wrote:
saqi wrote:
salam


thnx my all frnds

minal

www.pakenjoy.com


o hello lolzz ..
tumhry birthday nee thi yeh jo thnx bol rahe ho tongue
yeh tou AKELAPAN*BROKEN WISHES walay Saqi ki bday thi sunny
wiki
:@@
nai b thi to kiya he
kiun ler rahe ho tum us se
wo agiya he mere kehne per
to tum us se ler lo bas :@@

loo ji .. meine kab larai ki ?
i swear wo words meine iss sense mein nee bole thaay .. :S
wiko is paro ko samja do plzzzzzzzzzzzzzzzz
mere sath pange mat liya kare yeh tongue

only kiddin lolzzzzzzzzzzzzzzz
paro men majak men kahing yeh sab
tum serious mat huya karo

arey usse kuch samjhne ki zaroorat nee hai wo pehle he bohat samjdar hai Wink

per tumhray mazak kerne ka muje bhe pata nee chala such mein .. :s
dafa ho ja
eviyen hi muje apni dost kehta he
ya wiki tune to sab khak ker diya huh

aisee baat nee hai darling ..
frens tou sabhi hein .. sab se hasi mazak hota hai ..
kabhi kisi ko mauf kiya meine ? lolzzz
acha yeh bat he to phir thik he Smile
wese u knw me dunt ya
men b majak hi karing nan pagal
muje khud nai pata tha k konse saqi ki bady he
men saqo ko khud bula ker lai thi
woh agiya tha yeh hi mere liye bohat he Smile
phir tum ne ese kiya to men apne ap ko bura samj rahi thi
k men b pagal hi hun cry

tumhein bura kyun laga ?
dekho tum nay dosty ka haq ada kiya aur usse invite kiya uss jaga per jahan tum khoob halla gulla kerty ho aur tum chahty thi k woh bhe iss fun ka aik hissa banne.
ab agher woo nee aaraha tou tumhein iss ka bura nee lagna chahiye tongue
han yeh to he
per
muje use bulana tha nan

_________________
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: ~*~ Happy Birthday Saqi (Broken Wishes) ~*~   

Back to top Go down
 
~*~ Happy Birthday Saqi (Broken Wishes) ~*~
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» July 20th - Happy Birthday!
» Happy Birthday, Dennis Baks
» The Happy Birthday Thread XD
» My Animated Happy Birthday Sign
» Happy Birthday Mace!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
!! Sweet Nagar !! :: !! Sweet Members !! :: !! Wishes & Greetings !!-
Jump to: